Προσωπικές Σκέψεις-Ιδέες-Απόψεις.Αυστηρώς ακατάλληλο για στενόμυαλους...

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Και όμως το ημερολόγιο γράφει 2013


   Είχα καιρό να αποτυπώσω σκέψεις μου στο χαρτί, γιατί επιμένω να είμαι από εκείνους τους ρομαντικούς που ακόμα γράφουν  τα κείμενα τους στο χαρτί .Έτσι ίσως εκπαιδεύομαι ακόμα στην ελληνική  γραφή πριν μεταφέρω τις σκέψεις μου στον υπολογιστή.
   Η τεχνολογία είναι κάτι  το οποίο εισέβαλε βίαια στις ζωές μας, έχοντας τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα .Έτσι γίνετε άλλωστε με όλα τα “μέσα” …Το θέμα είναι πώς χρησιμοποιήσεις  το μέσον για καλό ή για κακό σκοπό…Το όν που λέγετε άνθρωπος(για να μην το χαρακτηρίσω ζώο και θίξω τα ζώα) έχει την έφεση να τα χρησιμοποιεί για κακό…
   Κοίταω και ξανακοιτώ το ημερολόγιο .Όχι δεν έχω κάποιο ραντεβού η κάποιου είδος βίτσιο απλά κοιτάω για να δω εάν η ημερομηνία είναι σωστή . Εάν όντος βρισκόμαστε στο σωτήριο έτος 2013…
και πραγματικά προβληματίζομαι να το πιστέψω.
   Βομβαρδιζόμαστε  το τελευταίο διάστημα με ειδήσεις (δεν εννοώ φυσικά τα γκεμπελίστικα δελτία ειδήσεων)οι οποίες αρνείται ο εγκέφαλος μου να συλλάβει.
   Αρνείται πεισματικά ο εγκέφαλος μου να συλλάβει το γεγονός ότι στην Ευρωπαϊκή Ελλάδα του 2013  μια νεαρή κοπέλα πνίγετε στο Χαλάνδρι λόγο μια πλημμύρας...
   Αρνείται πεισματικά ο εγκέφαλος μου να συλλάβει το γεγονός ότι στην Ευρωπαϊκή Ελλάδα του 2013 δύο φοιτητές αποβιώνουν  διότι αναγκάστηκαν λόγο της έλλειψης χρημάτων για θέρμανση να ανάψουν ένα μαγκάλι…
   Όπως επίσης αρνείται πεισματικά ο εγκέφαλος μου να χωρέσει ότι το 2013 άνδρες(σχήμα λόγου) των ΜΑΤ πίσω από τον μανδύα του «εκτελούν εντολές» επιτίθενται και πετούν δακρυγόνα(!) σε σχολείο με παιδιά .Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι είχαν στο μυαλό τους αυτοί οι άνθρωποι, ποια ακριβώς «τάξη» ήθελαν να επιβάλουν σε ένα σχολείο με παιδιά ;Βλέπω και ξαναβλέπω –αμοντάριστες- εικόνες γιατί υπάρχουν και οι άλλες …αυτές που θα δεις στα φερέφωνα ,και προσπαθώ να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι αυτοί που φορούν το εθνόσημο, το αμαυρώνουν και το ατιμάζουν τόσο οικτρά.
Και όλα αυτά γιατί; Γιατί κάποιοι επέλεξαν να ξεπουλήσουν σε ξένα κεφάλαια και χωρίς κανένα αντίκρισμα για το ελληνικό κράτος  ένα κομμάτι δάσους .
   Αλήθεια το ελληνικό όνομα που εμπλέκετε εκεί στην υπόθεση της αρ-παχτης…… μήπως σου θυμίζει κάτι …;Αυτός φίλε μου Βορειοελλαδίτη για να τα λέμε όλα, πως έγινε ξανά θεσμικός …Αλήθεια το όνομα του σου θυμίζει κάτι από το παρελθόν…
   Και ένα νομίζεις ότι όλο αυτό θα μείνει στις Σκουριές γελιέσαι …Να σου υπενθυμίσω ότι έρχονται ΕΥΔΑΠ και άλλες πολλές ιδιωτικοποιήσεις προς χάριν της ανάπτυξης γι αυτό δεν ξέρεις πότε και εσύ ο ίδιος θα σηκωθείς από τον καναπέ…
   Όσο βίαια μπήκαν στην ζωή μας λοιπόν η τεχνολογία και άλλα πολλά, έτσι βίαια θα μπούνε και στα σπίτια μας αυτοί που υπηρετούν τα σχέδια της νέας τάξης πραγμάτων…
Και όμως το ημερολόγιο γράφει 2013…. Τα περαστικά μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου