Προσωπικές Σκέψεις-Ιδέες-Απόψεις.Αυστηρώς ακατάλληλο για στενόμυαλους...

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Σκέπτομαι και γραφω…


Σκέπτομαι και γραφω… Όχι το βιβλίο του Δημοτικού μην μπερδεύεστε, απλά κάποιες σκόρπιες σκέψεις στο χαρτί.Βέβαια εσύ μπορεί να το διαβάζεις στον υπολογιστή σου,αλλά τεχνολογία τι να κάνεις μπήκε, και αυτή στην ζωή μας.Συνηθίζω βέβαια να είμαι από αυτούς που ότι και να γράψω το γράφω στο χαρτί πρώτα.Αλήθεια τώρα που το θυμήθηκα το βιβλίο της Γλωσσας που ειχε μεσα το «Σκέφτομαι και γράφω» θα το δουν τα παιδάκια?μπααα Δ.εν Ν.ομίζω Τ.ακη… που λέει και το διαφημιστικό…Στην Ελλάδα του 2011 τα παιδια δεν εχουν βιβλια στα σχολεία... Γελάει ο κόσμος.
Λόγω της φύσης της δουλείας μου τυγχάνει να έχω καθημερινά πολλές συναντήσεις με μεγάλο φάσμα της κοινωνίας.Επαγγελματιες, Δημόσιους Υπαλλήλους, Ιδιωτικούς Υπαλλήλους, Φοιτητές, Μαθητές ανθρωπούς από ολες τις κοινωνικές τάξεις.Με μια λέξη …ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ.Η Ελληνική κοινωνία σε σύγχυση έχουν χάσει την μπάλα,δεν ξέρουν από πού τους έχει έρθει.
Και τι ακούς;Βλέπουμε φώς στο τούνελ-θα έρθει η ανάπτυξη-βαλτέ πλάτη και τις σχετικές γραφικότητες.Τι λες ρε φίλε θα βάλω εγώ πλάτη για τι;για ποιον;για κάτι που δεν ευθύνομαι;Πληρώνω στην ώρα μου τους φόρους;Πληρώνω το Ικα/Τεβε η το ταμείο μου τελος πάντων;Απο μένα θα πάρεις; Για τα ΔΙΚΑ σου λάθη;Εμένα με ρωτήσατε όταν παίζατε τα λεφτά του ελληνικού λαού σε δομημένα ομόλογα και στο χρηματιστήριο;
Χορτάσαμε, χορτάσαμε ξύλινη πολιτική γλώσσα κλισέ και ψέματα …Νομίζω πως το παραμύθι αυτό τέλειωσε ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πλέον από αυτά.
Αφού βγάζει μάτια το σύστημα είναι γονατισμένο έχει πεθάνει πως το λένε ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΕΠΑΝΕΚΙΝΙΣΗ.Έχετε πάρει τόσα μέτρα έχουμε πάρει κατευθύνσεις από την τρόικα και βλέπεις ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο.Η Ιρλανδία και η Πορτογαλία είναι μέσα στους στόχους της τροίκας.ΕΜΕΙΣ;Τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή για να καταλάβετε ότι οι συγκεκριμένες πολιτικές δεν έχουν αποτέλεσμα;
Αλλάξτε πορεία το καράβι έχει ήδη βυθιστεί…
ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ.Ξεκινήστε από την αρχή βαλτε αυτούς που χρεωστάνε στην φυλακή πάρτε μέτρα και όχι απλά για να γίνουν… με πλάνο,διαδικασία και στόχο.Οχι σαν αυτά που έχουν παρθεί μέχρι τώρα μόνο και μόνο για να παρθούν.Τότε ναι ζήτα μου να βάλω πλατη και θα το κάνω.Πάτε μια βόλτα από τα πανεπιστήμια ΜΠΑΧΑΛΟ από τα νοσοκομεία ΜΠΑΧΑΛΟ για κατέβειτε στην αγορά για πηγαίνετε χωρις 50 αστυνομικούς στο κέντρο της Αθήνας μια βόλτα ή μάλλον κάντε κάτι άλλο,μιληστε με την κοινωνία.Αλλα δεν μπορείτε γιατι πλέον φοβάστε να κυκλοφορήσετε…
Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά και συνεχίζω να πιστεύω πως είστε εκτός τόπου και χρόνου… Συγχύστηκα τώρα που τα θυμήθηκα ελπίζω να μην σύγχυσα και σένα αναγνώστη.
Κλείνοντας αυτό το κείμενο θέλω να σου δώσω μια συμβουλή. Ξέρω πως θα είναι δύσκολο αλλά προσπάθησε το..
«Σταμάτα να βλέπεις ειδήσεις,σκέψου θετικά και συνέχισε να κάνεις ότι έκανες όπως το έκανες και τέλος όπως λέει και κάποια φίλη μου…
Χαμόγελο.Χαμογέλα για να κάνεις τους άλλους να ανησυχούν…»
Αυτά τα ολίγα Θα επανέλθω… 

Λαμπρος Χ. Γκόγκας

1 σχόλιο:

  1. «Σταμάτα να βλέπεις ειδήσεις,σκέψου θετικά και συνέχισε να κάνεις ότι έκανες όπως το έκανες και τέλος όπως λέει και κάποια φίλη μου…
    Χαμόγελο.Χαμογέλα για να κάνεις τους άλλους να ανησυχούν…»
    Συμφωνώ Απόλυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή