Προσωπικές Σκέψεις-Ιδέες-Απόψεις.Αυστηρώς ακατάλληλο για στενόμυαλους...

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Δεν φταίει μόνο ο παππούς…


  Πρόσφατα διάβασα μια αφίσα(εικόνα δίπλα) στην οποία υπάρχουν 2 γλυκύτατοι κατ’αλλα υπερήλικες με το σύνθημα από κάτω… «6 Μαίου κλειδώνουμε όλοι στο σπιτι τις γιαγιάδες και τους παππούδες».Εύστοχο αν μη τι άλλο αλλά και λογικό θα μπορούσες να πείς!Καποιος άλλος βέβαια θα το χαρακτήριζε και αντιδημοκρατικό!
  Όλοι μας ξέρουμε σε αυτή την χώρα πως ψηφίζουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία…
Εγώ όμως έχω να κάνω μια ερώτηση…
ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ?
  Το τελευταίο διάστημα συζητώ με πολύ κόσμο και αλιεύω σκέψεις,εκτιμήσεις,προθέσεις.Προσπαθώ να αφουγκραστώ τον προβληματισμό της κοινωνίας όσον αφορά την επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση στις 6 Μαΐου.
  Μπορώ να σας πω αγαπητοί μου πως ΟΧΙ, δεν πρέπει να κλειδώσεις μόνο την γιαγιά και τον παππού σπίτι αλλά και ΠΟΛΛΟΥΣ άλλους!
  Οι οποίοι δυστυχώς δεν είναι σαν την γιαγιά και τον παππού,που έχουν περάσει τα χρόνια και όσο να είναι, τα μυαλά τους δεν αλλάζουν εύκολα. Χωρίς να τους δικαιολογώ,οι άνθρωποι αυτοί, έζησαν και κάποιες καταστάσεις δύσκολες πολιτικά στην Ελλάδα, οπότε ΙΣΩΣ να έχουν και βιώματα που δεν τους επιτρέπουν να δούνε καθαρά και πέρα από τις κομματικές και χρωματικές παρωπίδες. Εάν εξαιρέσεις αυτούς όμως υπάρχουν και κάτι άλλοι… νεολαίοι με μεταπτυχιακά... σπουδαγμένοι… μορφωμένοι… που τα επιχειρήματα τους σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό!Θα παραθέσω μερικά«Εγώ γεννήθηκα Πασόκ, Πασόκ θα πεθάνω!» (!) «Εγω άμα ψηφίσω κάτι άλλο από Κκε, να μου κοπεί το χέρι» (!)
  Είμαι σίγουρος ότι πολλές από αυτές τις γραφικότητες τις έχετε ακούσει και εσείς ή μπορεί να τις έχετε πεί κιόλας…
  Που είναι το σωστό και που το λάθος;Μπορείς να τον κατηγορήσεις? Δεν  ξέρω... ή μαλλον ξέρω,δεν προήρθα απο παρθενογένεση ήμουν και εγώ μέρος του συστήματος όντας θεσμικό μέλος σε κομμάτικη νεολαία, αλλά η λογική μου και η κατάσταση που επικρατεί στο πολικό σύστημα και στην Χώρα μας σήμερα δεν μου επιτρέπει να τους δικαιολογήσω …
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ αλλιώς καήκαμε.
  Το ενοχλητικό όμως είναι ότι ο βαμμένος μέχρι το κόκκαλο νεοδημοκράτης θα φωνάζει που ο κάλος σαμαράς(!) του ξανά έκοψε την σύνταξη και ο κολλημένος πασοκτζής θα λέει αυτή είναι η δεξιά…που μέχρι πέρσι έλεγε ότι οι περικοπές γίνονται για το καλό της χώρας!!
Σηκώνω τα χέρια ψηλά !Παραλογισμός!
  Τέλος είμαι σίγουρος πως τα δυο μεγάλα κόμματα θα επιτύχουν τελικά κάποια συσπείρωση και εν τέλει προς το τελείωμα της προεκλογικής περιόδου θα ανεβάσουν τα ποσοστά τους. Οψόμεθα!
Όπως έχω ξαναπεί άλλωστε…Ξεχνάμε.
ΕΛΛΗΝΑ ξεχνάς...

Θα επανέρθω…
Με εκτίμηση
Λάμπρος Χ. Γκόγκας
Α' Επιλαχών Τοπικός Σύμβουλος Γέρακα
A΄ Αν. Γραμματέας (ΑΝ.Ε.Σ.Π.Α)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου